niedziela, 8 marca 2015

Moje wygrane - luty 2015

Luty był dla mnie baaardzo łaskawy - złowiłam mnóstwo nagród. Większość z nich pochodzi z konkursów walentynkowych. Nie wszystkie wygrane rzeczy już do mnie dotarły, więc w najbliższym czasie będę aktualizować ten wpis, wzbogacając go o nowe zdjęcia.

W tym miesiącu wygrałam:

- paczkę słodyczy od Milki
- dwie puszki wafelków Prince Polo
- 4 porcje lodów w Fabryce Lodów
- walentynkową kolacja w Hotelu Nord
- dwie bomboniery Mount Blank
- książkę "Droga do marynarza"
- wyświetlenie walentynkowego zdjęcia na telebimie w moim mieście
- poduszkę Tymbark
- 300 odbitek zdjęć
- 40 zł do wydania w McDonald
- bilety do kina na dowolny film
- bilety do kina na dowolny film i zestaw mentosów
- bilety do kina na film "Asteriks i Obeliks. Osiedle bogów"






 

Badź na bieżąco - śledź FANPAGE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz