czwartek, 5 lutego 2015

Moje darmowe zdobycze - styczeń 2015


W styczniu znalazłam w skrzynce sześć kopert z darmowymi próbkami i gadżetami. Poniżej znajdziecie fotki moich zdobyczy. Pod każdym zdjęciem podaję link do wpisu, w którym znajdziecie wskazówki, jak zamówić daną rzecz.


Próbka perfum Swiss Army Classic Eau de Toilette.
O tym, jak zdobyć próbkę, pisałam tutaj.


Karta SIM Lebara mobile.
O tym, jak zdobyć darmową kartę, pisałam tutaj.


Próbki Seni Lady.
O tym, jak zdobyć próbki, pisałam tutaj.



Oprócz tego, dotarła do mnie pocztówka ze zdjęciem, które wybrałam. O tym, jak jak zamówić kartkę z własną fotografią, przeczytacie tutaj.


Dostałam także bezpłatne próbki materiałów od Dekorii.
O tym, jak je zamówić, pisałam tutaj.


Od Concertino dostałam trzy małe opakowania proszku do prania. W sprawie próbek skontaktowałam się mailowo z firmą.


Opiszcie w komentarzach swoje styczniowe łowy!

Badź na bieżąco - śledź FANPAGE

1 komentarz: