środa, 4 lutego 2015

Moje wygrane - styczeń 2015


Tym wpisem rozpoczynam nowy cykl na blogu. Oglądanie zdjęć nagród w albumach innych osób zawsze motywowało mnie do udziału w konkursach. Może uda mi się zachęcić was do odpalenia jakiegoś konkursowego portalu?

Po cichutku liczę na to, że w tym roku uda mi się opublikować dwanaście takich postów, że nie będę miała miesiąca bez żadnej wygranej. W tej chwili już wiem, że kolejny wpis na pewno pojawi się za miesiąc - mam już na koncie pierwszą wygraną w lutym!

W styczniu zostałam obficie obdarowana, uznam więc, że taki początek roku zwiastuje owocne łowy. W styczniowej galerii zabrakło wygranego zestawu z Imprezowego Miksu Pepsi, z racji tego, że jeszcze do mnie nie dotarł.








Dajcie znać, jakie nagrody zgarnęliście w styczniu!

Badź na bieżąco - śledź FANPAGE

1 komentarz: